tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Rabu, 22 Jun 2011

merapu merepek

kadang2 aku happy ngan life aku..kadang2 aku rase rendah diri sgt...kadang2 aku rasa nak duduk ye dlm hutan..kadang2 aku rase nak ye terbang jauh2...ehhh berapa byk kadang2 lahhh :)......aku ingin bangkit...tp batin ku terlalu lemah....aku harus maju kedepan..aku x mahu ketinggalan..aku mahu jadi insan yg berguna kepada keluarga ku....kadang2 aku terfikir...bila aku nak berubah????sampai bila harus mcm nie...?????kadang2 aku malu pada diri sendiri......kenapa org lain boleh lakukan...kenapa aku x boleh...batin ku merapu merepek...stella ko harus bangkit...skrg dah 2011......

2 ulasan:

Ati Masrif berkata...

salam kenal stella,

thanks flw kak ati ye

good dengan 1st GA :)

Unknown berkata...

kite boleh buat cume kite takut org lain condemn..:)

....