tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 21 Jun 2011

help me wawaaaaaaaaaaaaaa

aduh korang diet aku kantoi lahh plak........nie gara2 menatang nie lahh....dlm bln nie tokak sengkek aku nak sgt mkn menatang nie....sekali hari tu aku g pasar mlm...terjumpa lahh menatang nie...so x nak lepas kan peluang aku beli lahh konon nak simpan dulu sekali kau.....ha ambik kau..aku goreng hari nie......korang mesti tertanya2 apa menatang nie kan ????ha korang tgk lahhh

ikan kering


ha nie lah menatang tu IKAN KERING yg tokak aku dok mgidam ngidam nie.....mesti korang ckp aku .."eleh ikan kering pon nak kecoh "kan kan kan hua hua hua...
hahahahaha nie lahh wat selere aku terbuka td.......huhuhuhu wahal xde lahh sedap mana..tp aku dok teliuq ye...dlm pale otak aku nie terigat mggu lepas aku blk perlis umah pakcik aku....so dia hidangkan sarapan pagi  mcm ne......



pulut susu,kelapa,ikan kering
perrrr sedap beb....pulut susu,kelapa,ikan kering,ikan talang pon ada...so biasa pg2 sarapan cekodok,mee hoon.nasi lemak...now kat sini(perlis) lain sikit tp sedap okehhh  :) kena ngan selera tokak sengkek aku nie hahahahahah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pagi2 mkn ikan kering????adeh.......:P

stellaizz berkata...

sooooourr: sedappp o0o0o0o0 org perlis mmg mcm tu kot..klu time kenduri kawen...pg2 nie lahh sarapan yg dihidang tok para tetamu sebelum meraka2 memasak :)

NUR AIN AZMAN berkata...

sedap nyerrrr :)

Asfz berkata...

sedap!! lapa daaa..hik3

Latest Entry: Doodle buat mereka part 2

....