tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Jumaat, 24 Jun 2011

baby bird

hai all selamat petang.....pehh ptg nie panaz kan?...fuhhh kipas no 5 still x rase.....mandi jeram best gak nie :) tp kat melaka xde jeram kot ekekekekeke ....panaz2 nie pekena cendol,sedap kan pehhhhhhhhh


amacam???terliuq x hehehe...

alamak...berbalik pada citer asal k.. BABY BIRD bkn angry bird okeh ...so tetamu yg sentiasa diundang di umah aku nie....sekali singgah aman damai tanpa gangguan membuatkan sarang nyer sentiasa berisi...isi apa???TELOR BURUNG lerrrr....ekekekekeek rase nyer dah 5-6kali burung nie bertelur kat sarang nyer x tahu lahh yg sama or lain...tp mgikut kata pakar..anak2 burung akan kembali ke sarang lama nyer untuk bertelor semula.....(ikut keselesaan ) cewahhhh pandai2 ye kan ..betul ke??allahhualam.....
so td aku sempat lahh snap pic anak2 burung nie yg kelaparan :)

okeh nie lahh hasil nyer


cian dia lapar



cici and caca


tiap kali pegang mesti kena boommm



bulu belum lebat lg

tu mak dia dtg :)

mkn mkn mkn
mcm mna okeh x jurufoto :) ada bakat x cewahhhh mula lahh tu nak mpoyokan diri hahahhahaha....org bela kucing aku bela anak2 burung ye hehehehehehehe....klu adek aku ada sini abis lahh anak2 burung nie jd manga deraan..so terpaksa talipon talian nur (bapak aku lerr) hahahahaha dah kena tempek...kompom x usik lg lahhh huhuhuhu......

tetiba teringat zaman bdk2 dulu :)

3 ulasan:

iPai berkata...

wah .. mereka sangat comel .. ingatkan tadi, nak bg anak burung ni makan cendol

#ciksuzlin berkata...

comelnya (*_____*) jeles

RW berkata...

foto yang menarik

....