tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Jumaat, 24 Jun 2011

mata oh mata

mata ku semakin rabun?????oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
mata oh mata jgn begitu....aku akan cuba ubati kamu ......
mata oh mata....jgn merajuk kerna aku lambat mgubati mu...
mata oh mata....aku ingin kelihatan jelita...
mata oh mata engkau lah sinar bercahaya...
mata oh mata...nak warna apa :) ohokzzzzzzzz
 
hazel





abai kan muka x bermake up okeh....asyikk make up ye apa kata sekali sekala kita nutral boleh???bg kulit kita bernafas :) mata yg sepet adalah hak milik aku........opssss sepet ke mata aku,,,,????cantek x mata aku huhuhu premote2...sapa2  nak sponser cont tok raya nie :) sila isi borang hahahhahahahh

hari nie aku happy coz hari jumaat....why????sbb esok bolehh aku berjimba :) harus okeh berjimba jimba sampai lebam :)

1 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

ha a, sepet la jugak...kiki

....