tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Khamis, 23 Jun 2011

jom ala kassim :)

jom mkn mkn mkn.....hahahha korang mesti tertanyer2 kan kat mana aku mkn?huhuhu bajet ada org bce :)  ok lahh korang aku dok melaka  so tentu lahh aku dah merasa merata ikan bakaq area melaka nie kan.. coz aku nie kaki mkn sebab tu aku "gemuk" or chubby hahaha....  merata aku rase ke enakkan ikan bakaq kat melaka nie.....tp x lehh tanding ngan ke enakkan ikan bakaq di ALA KASSIM  ...memang best beb...rugi kalau korang dtg melaka x try ..aku mmg selalu mkn kat ala kassim nie..... 

 

mempersembahkan mkn2 pilihan aku ....


fuhhh mmg sodap nasi lomak nie..paneh2 lg..klu mkn x cukup 1 okeh....tgk tangki lah hahahahah

 

yg nie kerang...tahu kan...kerang rebus....



pehhh sotong goreng tepung nie mmg terbaik beb....byk dadah ea...sebab tu stella selalu dtg kodai ALA KASSIM nie mkn huhuhu

yg nie my peberet okeh...stella mkn sorang ye .....nak kongsi sorry la hahahha bkn tamak okeh..tp sedap hingga mjilat jari huuhu.....memang terbaik okeh mkn kat kedai ALA KASSIM nie.....murah sodap lakkk tu..ada diskaun lg ....nak mkn kat ALA KASSIM nie kena dtg awal ye...ko dtg lambat kompom blur menuggu meja kosong and masakan....mcm stella lepas magrib terus pecot g sini okehhh....hari biasa pon penuh tau......sape2 nak bercuti kat melaka nie..nak cari port ikan bakar sodap murah berbaloi baloi sila lahh ke sini

ALaa.....Kassim....
gerai no 1 ikan bakar,tepian sungai punggur
crytal bay alai.75460 melaka

012-6119161

klu korang malas nak tunggu...korang call or sms ye booking...table and makanan...sonang sampai2 terus leh mkn.....so jln lupa singgah yo :) kompom x nyesal

3 ulasan:

lella lala walaa berkata...

sedap nyeeeeee ... tetibe rase lapar .. hohoo :)

Abang Stalker berkata...

mmg sdp pun kt alai ni.abg da pnh cuba.terbaik.. :)

nik aziemah berkata...

sotong celup tepung, i like...

....