tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 14 Jun 2011

harus kuat......

aku harus kuat tepis segala godaan dtg mduga aku.....pehhhhhh aku ngah diet nie.......kenapa aku diet...sebab aku dah gemok....malu lahh weiii....asyik kena kutuk and aku nie suka shopping....tp sejak aku gemok...aku jadi tantion sgt nak shopping......sbb nak cr yg sesuai tok aku dah semakin sukar.....klu dulu aku belasah ye nak beli saiz apa...kompom muat ...sekarang??????no komen lahhhh.....aku x nak obes....tp nafsu mkn aku membuak2 aku suka mkn nasi....now dah seminggu lebih aku x makan nasi okeh......kadang2 sampai x tahu nak mkn apa...selain nasi.......


ketika aku slim
bkn setakat nak kurus okehh...aku nak sehat anggun dan bergaya.....aku cuba dan terus memcuba...aku mmg x nak mkn apa2 jenis ubat...takut lahhhhh ..ada kesan sampigan di kemudian hari....so aku berdiet dgn kawal cr pemakanan aku........

1)elak kan mkn nasi  
2)kurang2 mkn makanan bminyak..
3)lebih kan makan buah buahan (epal hijau)
4)minum air limau nipis :)
 

aku main belasah ajar...ok x menu diet aku nie?????????korang ada petua lain yg boleh aku kongsi???

aku membesar bagai juara


look pic skrg?????pp ku tembam bak pau...dulu saiz seluar saiz 27,28 now saiz 31,32  ........byk giler perbezaan nyer huhuhuhuhuhu



so sapa nak kongsi petua ngan aku....sila lahhh...aku perlukan petuan dr korang and tunjuk ajar :)



                                                                                                                                                        dr stella

Tiada ulasan:

....