tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Ahad, 19 Jun 2011

MAN SEWEL DTG KL

hari nie mcm biasa lerr....aku pusing2 town melaka.so singgah lah kat kapal besar tepi jln tu....konon nak snap pic kapal..sekali.....ternampak artis lah pulok..huhuhu..x tahu plak ada promosi filem MAN SEWEL DTG KL.yg aku tahu cuma pesta sungai melaka ye okeh hehehe....dijangka filem  MAN SEWEL DTG KL nie bakal ditayang kan pada hujung tahun  nie..aku rase mcm nak tgk  ye....(xtahu lg best ke idok??)..mesti lawok kan..coz ada shuib :)   pastu  apa lg~~~~ x nak lepas kan peluang jumpa artis :) konon lahh huhuhuh .....  almaklum lahh seblm nie aku x suka sgt bab2 artis nie....huhuhuhu kenapa?mgapa??entah aku pon x tahu kenapa mgapa...dulu org lain sibuk bebenor nak bergambar ngan artis...aku????xde felling langsung...just lalu o0o0o0 artis tu ye mampu aku luahkan :).....huhuhuhuhu
so td adalah  kumpulan sepah...mamat ngan shuib..julia zigler..zaibo dan sapa entah aku x tahu ..ekekekek
sempat lahh aku duduk dgr mamat buat lawak.....huhuhuhu so jom lyn pic yg sempat aku snap...zzzzzzzz


mamat and pgacara ngah merapu2 kutuk shuib......

ada ye si mamat nie nak mgutuk shuib

julia zigler ngah poco2 ngan zaibo..

komain suka si julia zigler


mamat pon join poco poco





    



shuib bru sampai..sempat gak snap pic dia 


 sepatut nyer shuib dtg ngan wife dia ct sarah yg tgh peknen 3 bln.memandang kan ct sarah pening2 lalat so dia x dtg...tdk lehh snap pic ct sarah berbadan 2 :)  ...wahh taniah  shuib bakal jadi ayah tahun depan...hemmmmmm


penutup nyer..lyn pic dah gemok nie ngan mamat yer hahahahhahahahahahahahaha


si gemok and si mamat poyo huhuhuhu

1 ulasan:

TiKa LEh berkata...

ni semua pelakon man sewel ke??

....