tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Khamis, 16 Jun 2011

astro???padan muko hahahah

aku suka weiiii...padan muko astro...nak untung ye kualiti hampehhh.....asyik2 nak naikkan harga ye...pastu cite hampeh....pastu citer indon ye....ulang sampai naik muak lakk nak bkk astro......korang x perasan ke 1 per 1 siaran dia tarik......dulu mase baru beli 300,301,302 semua boleh tgk..pastu tetiba ye.....jd mustika....kita kena langgan plak....aku nak langgan x koser okeh.....klu area umah aku nie siaran okeh....aku rela pakai antena ye ....rugi kan..aku bkn selalu pon mgadap tgk tv.......???????????



mood:aku ngah bengang nie

4 ulasan:

ZIPPO MILLER berkata...

la ye ke? zippo rasenye dah lame x mengadap t.v...duk mengadap lappy ni je ha

ZIPPO MILLER berkata...

jeng jeng jeng...hahha nak bg tau ni...zippo ade wat sagmen...meh ar join meh ar meh ar,...

http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/buletin-story-on-sagmen-blog-walking.html

nazirah berkata...

hehe betul tu awak huhu
mahal betul siaran astro skrg kan aih

stellaizz berkata...

zipoo:mmg mahal......:) jom jom join....

nazirah:cekik darah astro nie kan...kualiti hampeh

....