tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Isnin, 13 Jun 2011

bunga???????

bunga hasil rembatan ku hehehhe.....

sarung bunga pon lom cabut :) fresh lg nie
bunga???kenapa dgn bunga???aku adalah pencinta tegar bunga ....bunga apa2 aku x kesah janji cantek wangi...terbaek....org kata freshflower nie klu letak kat umah...umah nampak segar and berseri seri gitu ....org kata lahh...aku x tahu lahh kan....pendapat masing2....bunga taek ayam????no no no lahhh manyak musyukkk..tp cantek...setakat nak cantek kan halaman rumah boleh lahh...nak petik bau....maaf lerrr tobat o0o0o0o0 bau nyer ya ampun sampai ke hujung nyawa.....haahahahahah

fresh flower pink gitu

cantek okeh..color dia pehhh terbaek

terbaek........ko ada ??ekekekekke poyo betul minah nie



terima kasih APEK POYO hahahahah nanti bg bunga byk2 lg ye....pastu kite kering kan...lehh wat gubahan bungan plakkk kan :)

percaya atau x....bunga kering nie aku dah simpan 4tahun...

tgk betapa aku hargai pemberian org tersayang :).....hahahahha poyo ko nie ,,,,,,,, still bunga nie ada dlm pasu walau pon byk bunga lain silih berganti  :) kenangan terindah membuat kan memori2 ku tersenyum2 kesorangan .... lap u honey



nota kaki:

 bkn nak menunjuk okeh..just nak wat kenangan ye..korang mesti dpt lebih dr nie kan kan kan :)

Tiada ulasan:

....