tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 11 Oktober 2011

Still murah mcm dulu ........

blk ye semban mesti nak mkn mkn mkn mkn and  mula lahh tokak stella nie dok meroyan royan nak mkn mcm2..nak mkn roti telor lerrr....nak mkn char kueh teow lerr..nak minum abc lerr...mcm2 lerrr....vrooommmmm......vrooommmmm ke ampangan mencari roti telur yg pahmes nie....org somban mesti tahu kan kat mana???
kat depan gaint ampangan...

roti telor+daging burger+kentang
ha amcm???myelerakan x????sodap beb....roti telur tu tedap o0o0o0 coz dia guna roti yg  dulu2 tu yg lembut tu....x tahu namo ea..hehe alaaa roti yg mcm kopitiam hidangkan tu......

stella mkn 2 org. oder makanan yg sama....air pon sama limau ais baru RM8.00 ..murah kan?cuba korang g mkn kat kopitiam hahahah dpt x harga mcm nie :)...........


p/s:mlm2 kang stella terjah blog u all ea.....skrg bz sikit...hehehehehehe thanks sudi dtg blog stella

23 ulasan:

Azura berkata...

woo sedapnye.. bak mai skit.. hehehe

QueeN TerataI berkata...

UIKS... menyelerakan dan mmg murah!!

Nens Collection berkata...

mmg best..igt td chicken chopp..hehe..sedap2x!

mr.curly berkata...

aduhhh..ni yg wat wa xtahan ni..hikhik

MaMa AiNi berkata...

stella kalau mama gi rumah adik..mama calling2 stella ek..kita open table ngan lagenda sekali ek !!..ni saja nak bagi mama terliurlah ni kan?..he2x..

syafiqakarim berkata...

sedapp.murah lg.alahai..lapoo

.: iEyLa :. berkata...

huhu..kite share kedai yg same la cmni ek??hihi...
mlm2 meriah kot g mkn situ..murah pon murah...hehe

emydiaz3 berkata...

wah..nak kena cari kedai nie jugak ^^

Azhafizah[フィザ] berkata...

sedapnyer!lapa =_='

sop berkata...

mkn di koptiam mmg parah
sarapan pun abis berpuluh oukuh :)
bgs lah kalau masih boleh kekal harga :)

Onitsuka_hana berkata...

roti dibalut telur ekk..sedap2

nazirah berkata...

wah sdpnye tetibe rasa mcm nak makan gak aih stella bawak la cci :'( hee :)

orang muo berkata...

sdap & murah

dr hakim berkata...

aihhh rindu somban
and malaysia
sini semua mahal

♥ qyla ♥ berkata...

waaaaa.sedapnyeee :O
meleleh air liur tgk.seriously ! ><

IFA Athirah berkata...

kdai feveret sy lak still hrga sama tp kuantiti kurang

Princess Solehah berkata...

nampak sedap :)

kpah k-poh berkata...

lama dah tak pegi seremban....dulu2 sekolah kat sana..kat KGV

afzalsukasuki berkata...

depan giant ampangan?hmm katne ea?jalan nak keluar ke highway senawang tu ke?

fiezah91 berkata...

nak sikit.. nak rasa sedap ke tak. hehe :P

el berkata...

alamak teringat murtabak kpg sis dulu...sodap tp la ni mahey nk mmpos nak dekat 4 hengget..tp sedap pnya psl no hal kehkehkeh

CTK berkata...

fuh..memang menyelerakan...ayoyoyoyo...nk g sOmban gak..hehehe

cik panadol berkata...

dl time den lom ado keto, den selalu makan situ bilo ayah den jomput kek komuter soromban...mmg ruti telor dio sodap...tp dah lamo tak singgah sanun...teringin pulak....

....