tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Ahad, 16 Oktober 2011

senyuman mu umpama bunga yg mekar

Senyum itu sedekah, senyum itu awet muda, senyum itu kemesraan, senyum itu pengikat sahabat, senyum itu penambah kasih, senyum itu pelaris jualan, senyum itu pengiktirafan, senyum juga pemanis wajah, senyum menambahkan kecantikan dan yang pastinya senyuman itu membawa kebaikan... jom sahabat2 kita senyum!!! =)

11 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

salam stella...wah banyak makna senyuman stella kali ni..ha2x..biar mama mentafsirnya...mama nampak ada kelainan kat stella ...betul tak?...salah satu macam rambut baru &..jeng2x..ada lagi yg baru..kan..kan...

QueeN TerataI berkata...

ada gak yang kedekut utk senyum.. mcm ada emas dlm mulut dia tue.. hehehehe senyum2lah selalu insyaAllah hari-hari yg dilalui terasa bahagia...

dhiera berkata...

senyum tu buat orang semakin sayang~

nazirah berkata...

wah senyum sokmo ye stella. weee bgs2 ;)

wahida berkata...

senyum tak perlu kata apa2...hehe...

aleen aiden berkata...

suke dgn komen dhiera.heee

syahirooAhmad berkata...

kalau susah sgt nak senyum.. pi kawan ngan pak belang kat hutan sana. lalala....
Jom kita senyumm..

wat icon :)

Nens Collection berkata...

senyum itu sedekah yg x ternilai

|| NaFiRaa || berkata...

okeh.. nak senyum jugak.. sebab nak nampak muda..lalaalala

el berkata...

wah wah wahhhhhh wajah baru ke tu stella....cun seh..behehehe
senyum x perlu kata apa2...

CTK berkata...

comey tul akak stella..hehehe

....