tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Rabu, 5 Oktober 2011

RASANYA TAK SALAH KALAU BUNUH MAMAT LAHANAT NI...dipetik dr fesbuk

nak bace lebih jelas klik gambar ye















nota kaki : takut tgk org sekarang nie......

30 ulasan:

Nens Collection berkata...

nauzubillah...jgn la kite jadik lupa diri camni..

noornazuha berkata...

kenapala ada manusia mcm ni ye...sepatutnya tindakan tegas kena ambil supaya dia sedar..supaya jadi pengajaran pada org lain.....Subhanaallah!

MaMa AiNi berkata...

apa nak jadi ngan mamat ni..agaknya dia dah murtad kot stella !!..semuga allah turunkan bala buatnya supaya jadi pengajaran kat org2 islam yg lain...eh islam ke dia atau bukan?..
FB dia macam dah remove je..kalau ank mama..mama cekik2 kan je..
buat perabis boreh jo !!...ha2x..

nazirah berkata...

tu la pasal aih..
ade lg taw ramai lg yg cenggini kt luar sana aih

kpah k-poh berkata...

budak singapore ni..dah cukup kebal utk dibakar agaknya..

ChaCha berkata...

allahuakbarr!!!!!

DianaAzis berkata...

Hai..tak tahulah bdk2 zaman sekarang ni..menghina islam terang terangan..

cik panadol berkata...

teruk-teruk aku pon takde la sampai nk hina Islam mcm ni...
subhanallah...

Cik Azizah berkata...

astagfirullahazim! lahanat mamat ni! compom2 murtad! pandai pulak nak berhadis2..sengaaaaaaalll!

Tokan berkata...

Semakin tenat dunia dan isinya...kadang2 terasa ingin sangat dunia ini cepat2 kiamat supaya tiada lagi penghinaan kepada agama dan pencipta alam ini.Kita sudah tidak mampu untuk mencegah penghinaan seumpama itu lagi...hanya sekadar menegur namun tidak sampaipun kepada yang terlibat...

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

halamak . macam macam lah sekarang nie

syaEYRA berkata...

nauzubillah

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn berkata...

Ptot bakar je manusia yg haram jadah ne...

RerameUngu berkata...

astaghfirullahalazim..
ape nak jadi la budak2 zaman skang ni..
semoga dia dapat balasan setimpal dgn perbuatannya menghina islam dan seisinya..
inilah jadinya bila iman terlalu cetek di dada smpaikan dah tak boleh nak fkr yg mn betul yg mana salah..
kesian kat mak ayah dia..

azman berkata...

mereka yang menghina islam ni memang dah lama ada.. platform media sosial menjadikan mereka semakin popular.. hmmm.. TAK SALAH KALAU BUNUH MAMAT LAHANAT NI.

aleen aiden berkata...

pale ottak die.orang malaysia ke singapore ke indo ke mane neh?haishhh

AtiEyZ berkata...

mmg patut sula je mamat nie..

Suria berkata...

subhanallah..
tergamak sungguh..
semoga Tuhan bukak kan hati dia utk bertaubat sebelum terlambat..

el berkata...

ada lg ke kes cengini...allahuakbarr

tul tu cik panadol..teruk2 kita ni xdelah smpi nak hina2 Islam..akal waras lg..tau baik buruk halal haram bagai

kasi petir sekali kt budak nie..kuang hajo betul

aiNa yaZiD berkata...

nauzubillah... memang sah gila atau sakit mental. ni la kalau hati da hitam. halal haram dosa pahala semua da tak di ambil pusing...

bertaubat la kepada yang berkenaan selagi pintu taubat masih terbuka...

semoga diberikan taufik dan hidayah kpdnya..

Ayien Ocaca berkata...

melayu kot...
xsgka wujud org mcam ni kat singapore...
kalau indon, mmg ramai yang sesat...
tak sgka singaporian yang serba cnggih pon, kolot cmni !!!

♥Aien Najwa♥ berkata...

YaAllah..nauzubillah..masyaAllah..hine islam betol dier..semoge Allah memberi pembalasan kepade beliau..dan dengan ini juge moge pintu hidayah dibuke..memang laknatullah dier niy..

amranaiman berkata...

dan mereka tergolong dlm golongan org2 yg rugi .. :(

CouLeur de Chiqu3 berkata...

ilmu xcukop..nk cakp bnyk..

lantak dier la..biar Allah je yg balas..

Puanbee2 berkata...

mcm tk cukup ilmu je budak ni giler publisiti je tu

kiz berkata...

adoi laa...akaun btol ka ni.. kalau btol dapat kerat sejuta ja..

CTK berkata...

smOga tuhan bg dia hidayah..huhuhu

tyra uyura berkata...

zaman skrg ni mcm2 dah kak...

nauzubillah,.

Haszrol berkata...

simbah asid jer... baru dia rasa pedih tak pedih...

izzah berkata...

Allahuakbar..Allah Maha Besar..segala puji hanya bagi Allah..moga iman kita masih dijaga hingga akhirat..aminn

....