tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 18 Oktober 2011

berginikah layanan nyer.....yg lahir kedunia nie


BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu menerima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.

Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

Sumber berkata, sebelum kejadian, pelajar terbabit dikatakan gagal hadir ke kelas sehingga menimbulkan rasa curiga seorang guru lelaki berusia 41 tahun yang kemudian ke bilik asramanya.

Menurutnya, sebaik tiba di bilik pelajar berkenaan, guru itu terkejut apabila mendapati satu mayat bayi perempuan cukup sifat berlumuran darah di atas lantai berhampiran katil suspek.


berginikah layanan nyer yg lahir kedunia nie ..tergamak nyer kau lukai nyer......ya allah apa salah bayi nie..sampai tergamak ibu nyer lakukan terhadap diri nyer yg bergitu kecil dan x berdaya..manusia ke binatang?

11 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

sedih tgk baby yg xberdosa tu yg jd mangsa...
smlm tgk berita bergenang air mata.. :(

|| NaFiRaa || berkata...

huhuhu.. sedih sgt~ x sanggup nak tengok.. ape nak jadik ngan manusia skrg ni.. sanggup buat mcm tu kat anak sendirik..

Farhana al Hedrah berkata...

Sakitnya rasa ;( Manusia tak ada perasaan. Orang lain susah nak dapat anak.

MaMa AiNi berkata...

sedihnya mama...setiap hari ada sahaja cerita begini..sampai bila?..manusia sudah semakin hilang sifat kasih sayangnya..hu2x..

J.M.R berkata...

yg buat ni, mmg layok kena bakor..:-p

Ungu Violet berkata...

kasihan bayi yg x berdosa...xyah la sampai dibunuh...kejam..:(

Nens Collection berkata...

kesian kan..
tgk tangan comel n kaki die..tergamak ke kita..kalo xnk buang ler elok2..xde perasaan btol..

syurga menanti mu baby...

p/s:stellaiz..sy dh dpt adiah misteri awk..cantik!..sesuai dengan sy yg fotogedikkk..haha..lps ni kene cuci gambar plak..hehe

CintaZulaikha berkata...

tak tau la apa yg pelaku blajo masa hidup beliau...kalau inilah yg dia nak, mmg la dia manusia paling hina kat dunia nih..

lagenda berkata...

tergamaknya ibu kandung buat darah daging sendiri begitu?? Ya Allah..klu baby besar tu, nk cubit pun rasa tak sanggup inikan pulak buat dia begitu!!

Memang kurang ajar!!

CTK berkata...

bodoh sesangat...huhuh

eB ezrin berkata...

menanges

....