tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 4 Oktober 2011

my son

achummm.....opsss sorry t'mersin plak.....maaf ye :).....stella nak share sikit dgn kwn2 blogger yg masih belum and t'tanya2...yg stella nie dah kawen ke??? bujang ke hehehe??okeh kat sini stella nak jelaskan yg stella dah pon berkawen ye puan2 tuan2 adik2 abg2 kakak2...and telah mempunyi 1 cahaya mata...tp klu nak ikutkan stella dah m'punyai anak 2 org tp yg pertama tu keguguran mase 4monts...now stella nak kongsi ngan u all koleksi gambar2 anak teruna stella.....



nama:adam farish bin mohd hafiz
lahir pada:10/12/2009 3.2kg
now 1thn 10bln










11 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

comilnya adam..stella buat entry cenggini apasal?...he2x...ada yg mengurat stella ek?...

.: iEyLa :. berkata...

alolo..comey nye adam paki cap tu..dah mcm rapper dh..hihi

nazirah berkata...

hahaha baru taw..stella dah kahwin upenye ada anak muke cam budak muda gitew aw.. ape rahsia? hehe.. comellah adam farish ni ee gewaam ;)

RerameUngu berkata...

yeaaay...comel adam masa kecik..muka smpai skang camtu je eh..hehehehe

cik panadol berkata...

bila nak tambah my daughter pulak hehehe....

aiman fanboy k-pop berkata...

sweetnya baby akak..nak cubit2 boleh?huuhuu...

el berkata...

tu lah dulu sis igt stella x kawin lg...rupe cam student jek hahahahah..kembang la tuh...nyamfahhhh

bila stella komen kt n3 sis yg stella penah alami saat beranak...baru tau yg stella dah berkawin n pya anak

cindhadahniea berkata...

comel laaa... geram tengok! eheee

~ sayetaksukemasam.blogspot.com/

kpah k-poh berkata...

kpah pun..kalau tak bgtahu ada anak..memang org akan tanya dah kawen ke belum..hahhaaaa..lawak jer dik...tahniah..baby comelllllll...

Mummy Adriana berkata...

weeee pesal hndsome sgt nie?hehehehe leh kwn ngn adriana...;) cettt nk promote ank kite lak hihi

CTK berkata...

semoga anak2 ct kiut cmni...hahahaha

....