tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Khamis, 28 Julai 2011

Lelaki Paling Cantik Di Dunia sob sob sob



00.poy17 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy18 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy20 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy22 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy23 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy24 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy25 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy27 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy28 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

00.poy29 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

1 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

2 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

3 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

nong poy3 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

poy in hollywood Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

poy in la Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

Disebalik kecantikannya yang luar biasa,sebenarnya Nong Poy Treechada adalah seorang Lelaki yang telah melakukan pembedahan kelamin pada usia 17 tahun.
Nong poy yang lahir pada tahun 1984 ini memiliki ketinggian 171 cm,Ukuran badan: 33-24-36 dan Berat: 48 kg.Jiwa ke’wanita’annya sudah mulai dirasakan sejak Nong poy berada di bangku Sekolah Rendah lagi.Nong Poy merasakan dirinya lebih sesuai menjadi seorang perempuan berbanding lelaki.Dan Nong Poy sudah lama bermimpi untuk menjadi seorang perempuan,Tetapi jika dia berada dihadapan orang tuanya,Nong Poy masih berkelakuan seperti Anak Lelaki.Nong Poy melakukan pembedahan pada saat berumur 17 tahun.

Pada awalnya Nong Poy sangat takut melakukan pembedahan tersebut,tetapi setelah meminta nasihat dengan ramai dokter pakar,akhirnya dia memutuskan untuk melakukan pembedahan menukar jantina tersebut.Proses pembedahan itu sangat menyakitkan bagi Nong Poy.Dia mengalami kesakitan yang luar biasa,tapi demi ‘cita-cita’nya menjadi seorang perempuan,dia tidak ambil peduli dengan rasa kesakitan pada saat itu.Setelah dia berubah menjadi ‘perempuan’,rasa sakit itu dianggapnya sebagai berbaloi.

Dua tahun setelah melakukan pembedahan,Nong Poy berhasil memenangi Pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘ pada saat dia berumur 19 tahun.Pada tahun yang sama, Nong Poy menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004.Dia semakin dihargai bukan semata-mata kerana prestasi di pentas dunia yang dia perolehi.Tidak seperti wanita transgender lainnya,Nong Poy tidak melakukan pembedahan plastik pada wajahnya.Dia hanya melakukan pembedahan pada anggota tubuhnya dan menukar alat kelaminnya menjadi wanita.

Oleh karena itu,dia pun ditawar sebagai Model,Bintang Iklan dan juga Pengacara di Thailand.Selain Cantik,Nong Poy juga bijak dan berbakat.Kecerdasan dan kecantikannya pada akhirnya dapat diterima dengan baik oleh masyarakat Thiland.’Nong Poy Treechada’ yang nama sebenarnya ‘Treechada Petcharat’,dikatakan kononnya sudah bertunang dengan seorang Aktor Lelaki Thailand.

poi1 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

Nong poy bersama dengan tunang nya
dan ini pula gambar Nong Poy ketika waktu  kecil…..
 
 
7371 2 Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia
nong%20Boy Gambar Lelaki Paling Cantik Di Dunia

19 ulasan:

aiNa yaZiD berkata...

pehhh..! sumpah cantek. hahaha.(^_^) tapi sayang, perempuan plastik.

harrazdani berkata...

hampir tertipu....;)

RARA aihara berkata...

memang jelita habes~

mavis v. berkata...

cantik, menarik, tertarik dia memang da' bom.
lawa gila. :)

Srikandi Cinta berkata...

huh.. lelaki jadi perempuan rupanya, hampir tak caye tu lelaki bila tengok gambar perempuannya..

Etong berkata...

wahhh cantiknyaaa :) kalah kita org prempuan ni hehe

ïêmå å¢klê§ berkata...

thailand klau buat pembedahan bab2 tukar jntina memang xpert...

cantik gile die seyes...
xsia2 die wt pmbedahan

ZIPPO MILLER berkata...

berape no. tipun jantan ni? wajaakkakak... x maun mak derr hahahah

CintaZulaikha berkata...

gilolah...cantek tuuuuu...hadoii, rugi2. rasanya klu jadi laki musti jambu cam bintang K-Pop~~

aanie berkata...

cantiknya....kalah wanita sejati....huhu...

tiqa ramlan berkata...

yeah ! die sangat cantek ! ;)

bella luna berkata...

cun melecun gitu,aiyark kalah pompuan asli,.*jeles jap*

nazirah berkata...

hahaha baru nak buat entry pasal ni
huhu tapi tu la kte da baca da benda
ni bella aish cntikkn lelaki ni huhu

MaMa AiNi berkata...

cantik & comil nya dia...memang nampak mcm gadis asli...

FarhanahAdzlan berkata...

memang lawa..tp bila dipikirkan die penah jadi laki..geli jadinya..haha..

i am S!L4H.. berkata...

mmg cantik. pehhh gitu.

iMah berkata...

kalah aku yg mmg di lahir kan perempuan niyh..

Onitsuka_hana berkata...

comeynya... muka xnampak lelaki pun.. nnt xda baby la kan..huhu

kueh bakar berkata...

wadoi...tergugat iman...

....