tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Khamis, 14 Julai 2011

aku binggung

fuhhh tired.nak ttow tp mata x moh lelap.............korang stella binggung sangat....korang tahu kan tokak murahan stella nie selalu dok mgidam mcm2 ...selagi x dpt..selagi tu dok mroyan royan mcm nak terjun ye tgkt 3...kadang tantion gak....sbb tantion x tahu mana nak cr...mana nak oder...yg binggung nie... kejap baca blog some one nie kata macarons nie sedap super powerrr.....kejap bkk blog nie ngah qeqah macarons..and buka blog nie ckp macarons nie x sedap manis sgt x tertelan..harap rupa ye cantek ....fuhhhh stella jd pelik?????nak gak rase macarons nie mcm  mne..betul ke sedap???betul ke manis bagai lori gula terbalik?????betul ke harap rupa ye.....???



help me...tolong stella..promote kat sapa yg patut stella oder.
..tokak murah stella nie dok meroyan royan nak mkm macarons nie....meriah tol color2 macarons nie..buat nafsu mkn tergadah

9 ulasan:

rara pinkmafia berkata...

aah stella.mmg manis sgt.heee

nazirah berkata...

owh macarons.. ek.. ramai blogger yg mengidam ni kan skang.. aih aritu penah terbaca kt ne nak carik bende ni tp lupe lak nt kalau ade info cci gtaw ek stella syg ;)

gadis melayu berkata...

bkn stella jer yg mengidam.. atia pown sama.. ntah cmner la nk carik bnda nie.. nk beli o9 x tau cara.. adoyai.. huhuhuhu..^_^

lagenda berkata...

Klu org x suka manis, mmg tak bley blah mkn macaron nih. Tp klu x cuba rasa, kita x leh nk kata apa2 kan..

Mak pernah mkn macarons ni..klu stella nk order, blh selongkar n3 mak. Mak order dgn cikmin

EZAN IDMA berkata...

manis ni. mkn jgn sllau hehe

mr.curly berkata...

tul ckp mak lagenda tu..kalu beli kt luar hargenye agak mahal skit tp cube oder kt cikmin..wa dh penah rase maa..hikhik

ZIPPO MILLER berkata...

asal zippo baru je tgk makanan ni? ade Jual kat ne ni?

stellaizz berkata...

rara=manis ye????

cci=thanks sayang info :)

gadis= lahh ye ke??ingat stella sorang ye dok mgidam

ezan=hanya nak merasa ye :)

mak=tu lahhh kena try oder ngan cikmin nie :)

mr.curly= hik hik tu nak try

zippo=larrrrr ye ke kah kah...x tahu ada jual kan mana

Onitsuka_hana berkata...

pelik bebenor nie..sejenis kueh ek

....