tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Selasa, 13 September 2011

Tindik Mata

tindik mata=adalah proses implantasi permata kecil dipermukaan mato.ia adalah sebagai perhiasan  yg direka khas  dgn diameter kira2 hanya 3.5 mm.prosedur untuk impantasi di mata ini mgambil masa kira2 15 minit dan memerlukan kos antara $ 600 - $1200 (rm1800-rm3600)



cantek ke???

adoi.......




perrrr ngeri plak....om puteh nie mcm2 lerr.....semua nak ditindik nyer.....semua pelusuk badan nak ditindik nyer......yg pling ngeri mata lahhh...aduhhh x sakit ke.....masuk abuk pon dah pedih ini plak masuk jarummmm ayokkkk kecut pewot stella o0o0o0o0.........ada berani?????cantek ke???bg stella x cantek langsung.......
 
p/s :pakai lens pon bg stella berisiko ini plak tindik dlm mata kan kan kan  :)

8 ulasan:

cikk messy ^^, berkata...

semartt lahh . tp .. tp ... tp .... menakut kan lahaiii :)

rara pinkmafia berkata...

woi agak2 lahhhhhhhhhhhh.

Azhafizah[フィザ] berkata...

uish..ngeri kot!

MaMa AiNi berkata...

macam2 yg dilakukan utk menarik perhatian org..stella mama pun tak berani ..ha2x..n memang tak cantik mana pun...hu2x..

misscha berkata...

eishh x de side effect ke?

nazirah berkata...

hai stella..wah lama pulak cci tak dtg sini sori ek cci bz ckt neway.. nak mintak share benda ni bole? huhu ngeri kan tp mmg org luar negara ni suke buat benda bodoh aish

Dhia BellamiZam berkata...

biarlah cntik mcm mne pon..mmg x la aq nk buat..pkai cntect lens pon da nanges2 ni kn plak ni buat bnde ni..huh!!

el berkata...

yg luv tu kiut..tp ngerilah huhuhu
omputeh apa pun boleh hahahaha

....