tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Rabu, 14 September 2011

Masukkan nombor pin secara terbalik

Perhatian!!! Sekiranya anda dirompak dan dipaksa untuk mengeluarkan wang akaun anda daripada mesin ATM, anda boleh meminta bantuan cara senyap dengan memasukkan no Pin anda di mesin ATM cara terbalik. Sebagai contoh jika no Pin anda adalah 123456, jadi anda harus memasukkan nombor 654321. Mesin ATM akan mengenalpasti nombor tersebut adalah nombor yang diterbalikkan daripada nombor yang sebenarnya melalui kad anda yang masukkan ke dalam mesin tersebut. Mesin ATM akan tetap mengeluarkan wang tunai seperti biasa, tapi apa yang kita tidak ketahui, pihak Bank dengan segera akan menghantar pihak berkuasa(Polis) kepada anda. Perkara ini pernah disiarkan di TV baru-baru ini dan ianya menyatakan kaedah ini jarang diguna disebabkan ramai orang tidak mengetahui akan kewujudan sistem ini. Sebarkan!

5 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

nice entry !!..semuga jadi panduan buat semua..

indonesiatooverseas berkata...

Benar kah? bagus sekali triknya. Tak tau di Indonesia. bisa tak seperti ini. Tapi jangankan terbalik, yang benar urutannya pun saya tak hapal, mesti lihat di handphone.

nazirah berkata...

oyeke.. baru taw pasal ni kene sebarkan taktik ni huhu

lagenda berkata...

betul ke cara ni stella? blh jugak kita buat klu dkm keadaan begitu kan tp masalahnya mak ni, dlm keadaan takut gitu, rasanya tak terfikir dah nk melencong..kang lurus jer masukkan no pin 123456 tu hah.

Eh..dah tertype no pin bank mak kat sini! Muahahahaha..

caliph shuriken berkata...

ada yg bgtau aritu x bkesan teknik reverse ni...

....