tggl jejak k

>

follow stellaizz k

nffg

Rabu, 20 Februari 2013

100% Pure Marine Collagen

100% Pure Marine Collagen
GRED AA (KUNING ) & GRED AAA (UNGU )
Harga 1 pek (100 gram )

 KUNING GRED AA(100g) RM20

UNGU Gred AAA (100g) RM20
  6pek : RM 100 pos free/Gred AAA RM 120 pos free

SOALAN
Apa beza PMC UNGU dengan PMC warna KUNING ?

JAWAPAN
Khasiat pada PMC ungu dan putih adalah sama kecuali PMC UNGU memiliki tinggi kandungan ANTIOKSIDA nya. Dimana ia bertindak sebagai agen penghalang radikal seperti pencemaran , habuk , asap rokok dan sebagainya. Ia juga bertindak sebagai agen awet muda.

Kelebihan 100% Pure Marine Collagen – PMC GRED AA & AAA
1. melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon
2. meningkatkan sistem imun dan metabolisme badan
3. memejalkan payudara, otot dan punggung
4. menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid
5. mengurangi penuaan pramatang seperti kedutan dan kulit kendur
6. mengurangi selulit dan memberi tenaga
7. melancarkan peredaran darah, mengurangi sakit bahu dan belakang
8. menguatkan tulang dan sendi, menjauhi artritis dan osteoporosis
9. meningkatkan sel rawan, ligamen dan otot
10. merawat penyakit gout dan mencegah kanser / tumor
11. mengurangkan tekanan darah tinggi dan merawat anemia
12. meningkatkan fungsi penghadaman / pencernaan, merawat gastrik
13. anti bakteria / kulat dan memecahkan toksin
14. menurunkan tahap kolesterol dalam tubuh
15. menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh)
16. melicin, menegang dan menghaluskan kulit
17. mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut
18. menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis)
19. memberikan rasa kekenyang (diet) dan memelihara usus kecil (mengelakkan sembelit)

Kelebihan 100% Pure Marine Collagen – PMC GRED AAA.
Mengapa Gred AAA lebih mahal ??

1.Ianya lebih mahal kerana dari laut dalam
2.Memiliki Kuasa anti penuaan dan antioksida yang paling tinggi
3.Jika Anda makan PMC ungu ini :
• BERSAMAAN ANDA MEMAKAN BAYAM,KUBIS DAN ASPARAGUS DLM 1 SUDU SHJA
• BERSAMAAN ANDA MEMAKAN SIRIP IKAN YU SECAWAN BESAR.
• BERSAMAAN ANDA MEMAKAN SUP SARANG BURUNG SECAWAN BESAR
• BERSAMAAN ANDA MEMAKAN VITAMIN TERBAIK DRP BUAH BUAHAN
• TIADA BAHAN KIMIA,HALAL SERTA DIPERCAYAI SEJAK SEKIAN LAMA DALAM MENJAGA KECANTIKAN DAN KESIHATAN SEPENUHNYA....

4.PMC ungu disarankan kepada mereka :
KEKURANGAN KOLAGEN DALAM BADAN HAMPIR 90 %
( muda2 lagi sudah nmpak kedutan di wajah ,walaupun usia belum lagi 30 tahun)
MEREKA YG BERUMUR 30 TAHUN KEATAS
KULIT YG TERLALU KUSAM DAN BERJERAWAT TERUK
MERAWAT MASALAH PENYAKIT KRONIK SPT SAKIT JANTUNG,GOUT,STROK

Cara Basuh Dan Penggunaannya
1.Basuh kolagen mentah, ramas-ramas seperti basuh beras sebanyak 5-6 kali
2.Rendam kologen mentah yang telah dibasuh semalaman
3.Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali dan toskan
4.Campur sekitar 100gram kologen mentah dengan 2 liter air kosong untuk direbus
5.Rebus dengan api perlahan dalam 30-45 minit. Kacau hingga hancur
6.Boleh juga dicampurkan dengan madu/gula batu/gula merah/ginseng
7.Campurkan sedikit tepung gandum dan asam keping sekiranya perlu untuk hilangkan bau hanyir laut

Cara Membuat Masker Pure Marine Collagen (Pernah disiarkan dalam rancangan Nona di TV3 20 mei 2012)
1.Selepas cologen direbus, tapiskan terlebih dahulu
2.Sisa tapisan digunakan untuk membuat masker dan air untuk diminum
3.Bersihkan muka terlebih dahulu
4.Sapukan pada muka dan leher (rasa sejuk & lembab)
5.Tunggu hingga masker kering atau dalam 30 minit
6.Basuh muka dengan air suam sehingga bersih
7.Bersihkan muka. Anda akan rasa kulit lembab, gebu, cerah & tegang walaupun dengan pemakaian masker yang pertama kali

Cara Membuat Minuman Dari Pure Marine Collagen
1.Campurkan 2 ke 3 sudu besar pati pure cologen yang dibuat tadi bersama jus oren.
2.Khasiatnya 10 kali ganda tinggi dari sirip yu (satu mangkuk kecil RM 300)
3.Khasiatnya sama dengan sarang burung layang-layang (RM 400 hingga Ribuan)
4.24% kologen ini bersamaan 2 keping sarang burung layang-layang.
5.Boleh bertahan sehingga 3 ke 4 minggu


1 ulasan:

mama berkata...

assalam dear ..sori ek mama lambat lawat stella..ehem mama pun makan collagen ni..yg kuning & biru tu..baru je makan..makcik mama yg syorkan..dia jual kat mama yg dah dimasak..sejak lemau ni..nak yg terus dingap..ngap je..hu2x..bertambah malasnya mama kan?.. he2x..

....